راهنمای خرید

چرا باید از سایلنت باکس خانگی استفاده کنیم ؟

چرا باید از سایلنت باکس خانگی استفاده کنیم ؟

سایلنت باکس خانگی با استفاده از مواد عایق و طراحی مناسب اقدام به کاهش صدای دستگاه ماینر تا حد زیادی می نماید. باکس های صداگیر در پوشش بدنه خود از عایق های صوتی استفاده می کنند. این باکس ها برای کاربران خانگی به دلیل محدودیت های موجود یک ضرورت محسوب می شود.

سایلنت باکس خانگی

عملیات ماینینگ کاری دشوار و سخت است که نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد. مصرف بالای انرژی و فشار زیادی که به دستگاه های مربوطه وارد می شود موجب افزایش دمای دستگاه، مصرف برق بالا و صدای بلند دستگاه ماینر می شود.

در مزارع صنعتی استخراج ارز دیجیتال، به دلیل قرارگیری دستگاه های ماینر در فضای باز شاید نیازی به باکس ماینر نباشد.

با این حال کاربران خانگی جهت کاهش مزاحمت ماینر نیاز به تهیه ماینر باکس دارند. صدای دستگاه ماینر بلند است و این موضوع مشکلاتی برای ساکنین منزل و حتی همسایه ها ایجاد می کند.

این مشکل تا جایی پیش می رود که موجب اختلال در خواب می شود. بدین ترتیب تولید کنندگان ماینر باکس جهت رفع این مشکل اقدام به طراحی باکس خانگی سایلنت کرده اند.

باکس خانگی صداگیر چیست

باکس خانگی سایلنت به ماینر باکس گفته می شود که خاصیت صداگیری دارد. این باکس ها با طراحی حرفه ای و استفاده از مواد جاذب صدا موجب کاهش انتشار صوت به بیرون جعبه می شوند.

در برخی نمونه های حرفه ای باکس ماینر سایلنت تا ۸۵ درصد کاهش صدای دستگاه ماینر را شاهد هستیم. با استفاده از ماینر باکس صداگیر محدودیت استفاده از دستگاه ماینر برای کاربران خانگی رفع می شود.

بدین ترتیب می توان در کلیه ساعات شبانه روز به ماینینگ و استخراج رمز ارز اقدام نمود.

ضرورت استفاده از ماینر باکس خانگی

دستگاه ماینر سر و صدای زیادی تولید می کند. این آلودگی صوتی موجب سلب آسایش کاربران و ساکنین منزل می شود.

در مواقعی که سکوت وجود دارد مانند شب هنگام، کار کردن با دستگاه ماینر مشکل آفرین است. در برخی موارد اختلالات خواب و بی خوابی به دلیل صدای دستگاه برای شما ایجاد دردسر می کند.

تهیه باکس ماینر صداگیر علاوه بر کاهش صدای دستگاه ماینر، کاهش دمای ماینر به دلیل تهویه مطبوع و نصب هواکش امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *