اموزشی

چرا استفاده از جعبه خنک کننده ماینر ضرورت دارد

چرا استفاده از جعبه خنک کننده ماینر ضرورت دارد

جعبه خنک کننده ماینر یکی از انواع باکس ماینر با قابلیت خنک کنندگی است. در این نوع باکس ها با تعبیه انواع هواکش، جت فن و پوشش سلولزی در دیواره باکس علاوه بر تهویه هوای داخل جعبه، کاهش حرارت دمای جعبه و دستگاه ماینر را به همراه دارند.

جعبه خنک کننده ماینر

دستگاه های ماینر برق زیادی مصرف می کنند. این مصرف بالای انرژی و انجام محاسبات پیچیده و سخت توسط دستگاه های ماینر و کامپیوترهای متصل به آن منجر به ایجاد حرارت می شود.

دستگاه ماینر جهت کارکرد بهتر نیاز به تهویه مناسب دارد. دستگاه هایی که نزدیک به دیوار قرار دارند و یا در محل های غبار آلود، گرم و بدون تهویه جای می گیرند انرژی بیشتری مصرف می کنند.

علاوه بر افزایش درجه حرارت دستگاه، صدای بلند دستگاه و عدم تهویه مناسب بر روی میزان طول عمر و کارکرد دستگاه تاثیر زیادی دارد.

در برخی روش های غیر حرفه ای و نامناسب، از دستگاه های خنک کننده مانند کولر آبی، پنکه و یا قرار دادن در آب برای کاهش دما استفاده می کنند.

واقعیت این است که هر کدام از این روشها تاثیر کمی داشته و اثرات نامطلوب بر روی دستگاه ماینر بر جای می گذارند.

کاربرد جعبه ماینر خنک کننده

برخی باکس ماینرهای حرفه ای از دستگاه خنک کننده برای کاهش دمای اطراف دستگاه ماینر استفاده می کنند.

تعبیه هواکش، جت فن، لوله های آب ورودی و خروجی و پوشش سلولزی در دیواره باکس ماینر موجب کاهش دمای طبیعی محیط اطراف ماینر می شود.

این کاهش دما با خروج گرد و غبار و ایجاد محیط مناسب برای دستگاه همراه است. بدین ترتیب علاوه بر کاهش دما و صدای دستگاه ماینر، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و افزایش طول عمر ماینر را به همراه دارد.

خرید انواع باکس ماینر از فروشگاه ماین باکس

چنانچه جزو کاربران خانگی و یا صنعتی ماینر هستید و نیاز به تهیه باکس مناسب خنک کننده دارید، می توانید انواع باکس ماینرهای خنک کننده با قیمت و کیفیت مناسب را از شرکت ماینر باکس خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی ماین باکس امکان خرید آنلاین انواع ماینر باکس را برای کاربران سراسر کشور با امکان ارسال در محل مشتری فراهم آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *