دسته‌بندی نشده

ماینر چیست و ماینر باکس چگونه به استخراج کمک میکند ؟

ماینر باکس چیست

اگر از اون دسته افرادی هستید که به ماین کردن و استخراج ارز های دیجیتال مانند بیت کوین ، اتریوم و … علاقه دارید و یا از ماین کردن کسب درآمد انجام میدهید قطعا این مطلب میتواند به افزایش دانش و دارای های شما کمک شایانی کند.

ماینر چیست و چه کاری انجام میدهد ؟

ماینر دستگاهی است که طراحی شده مخصوص حل کردن یکسری الگوریتم های سخت و آسان و ریاضی که در قبال حل کردن آن ها شما میتوانید پول مجازی ، یا همان بیت کوین بدست بیاورید.

امروزه به صورت میانگین اگر شما 3 تا 4 دستگاه ماینر داشته باشید و 24 ساعته برای شما کار کند ، میتواند در پایان ماه حدودا 3 تا 5 میلیون درآمد به شما بدهد.

مهمترین عواملی که بر سودآوری و بازگشت سرمایه یک دستگاه تاثیرگذار هستند، عبارتند از:

  • قدرت دستگاه (هش ریت/نرخ هش): مقدار قدرت پردازش دستگاه برای تولید هش که هر چقدر بالاتر باشد، میزان بیت کوین‌های استخراج شده بالاتر می‌رود. مثال: قدرت دستگاه Antminer S17+ حدود ۷۳ تراهش بر ثانیه (73TH/S) است.
  • مصرف برق دستگاه: مقدار برق مصرفی دستگاه استخراج بر حسب وات که هر چقدر بالاتر باشد، هزینه برق بیشتری را بر گردن ماینر می‌گذارد. مثال: مصرف برق دستگاه +Antminer S17 حدود ۲,۹۲۰ وات (2920W) است.
  • قیمت دستگاه: میزان پولی که برای خرید دستگاه استخراج پرداخت می‌شود که هر چقدر بیشتر باشد ماینر باید مدت بیشتری فعالیت کند تا سرمایه خرید برگردد و بنابراین زمان بازگشت سرمایه افزایش می‌یابد.

بهترین ماینر باکس ها

مدل های مختلف ماینر ها چیست ؟

بسته به قیمت هر ماینر مدل و قدرت بازدهی دستگاه افزایش خواهد یافت ، پس ابتدا باید سرمایه خود را مشخص کنید و بعد تصمیم به انتخاب نوع ماینر خود کنید.

ماینر باکس چیست و چطور میتواند به افزایش نرخ دستگاه ماینر کمک کند ؟

همان طور که از اسمش مشخص است ، ماینر باکس به جعبه ای گفته میشود که ماینر درون آن جایگذاری میشود و باعث کاهش دمای ماینر تا 60 درجه سانتی گراد و کاهش صدای ماینر توسط عایق های استفاده شده در ماینر میشود.ماینر باکس ها به صورت 2 – 3 -4 … تا 15 تایی ساخته میشوند.

در پایین و بالای باکس ها یک دهانه ی ورودی و خروجی هوا تعبیه شده است و خنک کنندگی باکس از نوع سلولزی است تا هر چه بیشتر بتواند دمای محفظه را کاهش دهد.

جنس ماینر باکس PVC میباشد. وزن سبک ، حمل و نقل آسان و کاهش خظر آتش سوزی و کاهش انتقال حرارت در بدنه از خصوصیات این جنس در ساخت ماینر ها میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *