ماینر

راهنمای کاهش هزینه نگهداری ماینر

راهنمای کاهش هزینه نگهداری ماینر

سرمایه گذاری در بیت کوین چگونه است؟

هدف شما به عنوان یک سرمایه گذار، باید به دست آوردن هر چه بیشتر بیت کوین باشد. با خرید ماینر و همچنین خرید سایلنت باکس، می‌توانید به راحتی اقدام به استخراج ارز دیجیتال کنید.

آیا بیت کوین مجددا به 70 هزار دلار می‌رسد؟ بله. بیت کوین همیشه مسیر خود را فارغ از هر نتیجه ای طی می‌کند.

همانطور که بیت کوین در سال 2020 فقط 10 هزار دلار قیمت داشت و بسیاری از افراد از آن نا امید شده بودند، بیت کوین در کمتر از 6 ماه به 70 هزار دلار رسید.

جلوگیری از زیاد شدن پول برق با خرید سایلنت باکس

با تهیه سایلنت باکس پیشرفته، قادر خواهید بود تا از هزینه‌های مختلف مانند زیاد شدن پول برق و همچنین شکایات همسایگان، در امان باشید.

با سایلنت باکس، صدای ماینر بسیار کاهش پیدا می‌کند و صرفا تا شعاع یک متری قادر به شنیدن صدای ماینر خواهید بود.

با استفاده از سایلنت باکس، دیگر نیازی به کولر و تجهیزات سرمایشی ندارید و می‌توانید به راحتی بر روی باکس، فن نصب کنید و دمای ماینر را متعادل نگه دارید.

خرید انواع سایلنت باکس برای ماینر خرید سایلنت باکس 4 ظرفیته

انواع سایلنت باکس در فروشگاه ماین باکس وجود دارد. کافی است تا به فروشگاه ماین باکس وارد شوید و مدل دلخواه خود را سفارش دهید.

با استفاده از ماینر باکس خانگی شرکت ماین باکس، قادر خواهید بود تا چندین ماینر را در درون دستگاه قرار دهید و از این جهت، درآمد بیشتری کسب کنید.

اگر نمی‌دانید که دقیقا باید چه محصولی را برای ماینر خود سفارش دهید، جای هیچگونه نگرانی نیست. کافی است تا به بخش پشتیبانی وب سایت ماین باکس مراجعه کرده و درخواست خود را به ثبت برسانید.

کارشناسان در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و در رابطه با انتخاب سایلنت باکس مناسب ماینر، شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *