ماینر

کسب درآمد بیشتر در ماین بیت کوین

کسب درآمد بیشتر در ماین بیت کوین

استخراج ارز دیجیتال به شیوه نوین !

اگر شما هم علاقه دارید تا یک درآمد اضافی داشته باشید، می‌توانید با خرید ماینر و همچنین تهیه سایلنت باکس پیشرفته، اقدام به استخراج ارز دیجیتال کنید و از این جهت سود کلانی را به دست آورید.

در سال‌های گذشته، بسیاری از افراد سعی داشتند تا بیت کوین را یک حباب جلوه دهند و قصد تخریب چهره ارز دیجیتال را داشتند.

می‌توان گفت که این دسته از افراد، ناموفق بودند و حالا به جرأت می‌توان گفت، بسیاری از افراد در سراسر دنیا به بیت کوین و قدرت آن اعتقاد دارند و می‌دانند که ارز دیجیتال، پول بعدی دنیا است.

بی صدا کردن ماینر با سایلنت باکس

اگر شما صاحب ماینر هستید و از صدای بسیار بلند آن شاکی هستید، کافیست تا ماینر باکس خانگی را برای ماینر خود تهیه کنید، و از این جهت، با خیال آسوده اقدام به استخراج ارز دیجیتال دلخواه خود کنید.

ماینر باکس خانگی، به گونه ای تولید شده است که، صدای ماینر را به طور کامل کنترل می‌کند و از این جهت هیچ صدایی از آن خارج نخواهد شد.

از ویژگی‌های برتر تهیه سایلنت باکس برای ماینر، این است که شما می‌توانید چندین ماینر را در درون Rack  قرار دهید، و از این جهت درآمد بیشتری را کسب کنید.

با استفاده از خدمات فروشگاه آنلاین ماین باکس، شما می‌توانید هر نوع سایلنت باکسی را برای ماینر خود تهیه کنید و از این جهت، مطمئن باشید که سایلنت باکس به طور کامل با ماینر شما سازگار هستند.

سیستم سرمایشی ارزان با سایلنت باکس

بر روی تمامی ماینر باکس‌های موجود در فروشگاه ماین باکس، جای مخصوص فن وجود دارد و شما می‌توانید با نصب فن بر روی دستگاه، یک سیستم سرمایشی ارزان را به ارمغان بیاورید.

قیمت بیت کوین در حال حاضر ۳۶ هزار دلار است. این فرصت مناسبی برای استخراج بیشتر بیت کوین است.

اگر شما در حوزه ارز دیجیتال فعال باشید و قیمت بیت کوین را رصد کنید، مطلع هستید که در ماه گذشته، قیمت‌بیت‌کوین ۷۰ هزار دلار بود و حالا اگر شما کار استخراج ارز دیجیتال را شروع کنید، و اگر مجددا بیت کوین به ۷۰ هزار دلار برگردد، سرمایه فعلی شما دو برابر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *