اموزشی

نکات مهم قبل از خرید ماینر باکس

نکات مهم قبل از خرید ماینر باکس

آیا تا به حال چیزی در مورد ماینر باکس شنیده اید؟ ماینر باکس نوعی دستگاه برای استخراج ارزهای دیجیتال گفته می شود که امروزه کاربرد زیادی دارد. این دستگاه در طرح های مختلفی طراحی شده که کاربرد همه آن ها شبیه به هم می باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ماینر به دستگاهی گفته می شود که برای استخراج انواع رمز ارز علی الخصوص بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که به دنبال وارد شدن به بازر استخراج رمزارز هستند، قبل از هرچیز باید اطلاعات خود را در زمینه ماینرها بالا ببرند و با همه دستگاه های استخراج ماینر هم آشنا شوند.

در جهت استخراج ارزهای دیجیتال، استفاده از دستگاه ماینر در دستور کار قرار می گیرد که به آن اسیک که در واقع مخفف کلمه مدارهای مجتمع است، گفته می شود.

ماینر باکس که به آن جعبه های خنک کننده و یا کاهش دهنده صدا هم گفته می شود، نوعی وسیله می باشند که برای قرار گرفتن ماینرها در زمان کار مورد استفاده قرار می گیرند تا در حین کار از صدا و دمای آن ها کم شود.

ماینر باکس ها کاربرد یکسانی دارند، اما طراحی های آن ها متفاوت است و در بازار وجود دارند.

استفاده از ماینر باکس چه فایده هایی دارد؟

ماینر باکس ها نه تنها باعث می شوند دمای دستگاه تا حد زیادی کاهش پیدا کند، بلکه عملکرد دستگاه را با افزایش زیادی همراه می کند و بالا رفتن سود دهی دستگاه را به دنبال خواهد داشت.

هرگونه صدایی که از دستگاه خارج شود، امکان کنترل آن توسط ماینر باکس ها وجود دارد و چنانچه در محل شما صداهای زیادی تولید شود، می تواند از آن ها جلوگیری کند.

همچنین مصرف برق دستگاه کاهش چشمگیری خواهد داشت و در مصرف برق صرفه جویی اتفاق می افتد.

برای انتخاب ماینر چه ملاک هایی باید در نظر گرفته شود؟

قدرت: در صورتی که دستگاه از مصرف برق پایین تر و قیمت کمتری برخوردار باشد و در عوض توان بالاتری داشته باشد، می توانید بهترین دستگاه ماینر را داشته باشید..

قیمت: برای انتخاب ماینر نه تنها بودجه ای که دارید، را باید در نظر بگیرید بلکه باید دقت کنید ماینر پاسخگوی نیاز های اولیه شما برای استخراج هم باشد.

مصرف: از آنجایی که نیاز است دستگاه ماینر 24 ساعته روشن باشد، در نتیجه برق زیادی مصرف خواهد کرد. توجه به مصرف برق دستگاه ضروری است.

صدای ماینر: به دنبال دستگاهی باشید که کمترین میزان صدا را تولید کند.

برای خرید ماینر باکس به چه نکاتی باید توجه شود؟

داشتن فضای مطلوب و برق مناسب
بررسی تمام مشخصات فنی ماینر باکس
قابل اعتماد بودن ماینر باکس دست دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *