اموزشی

دلایل تفاوت قیمت ماینرباکس ها

دلایل تفاوت قیمت ماینرباکس ها

دلایل تفاوت قیمت ماینرباکس ها

وجود امکانات زیاد سبب شده قیمت ماینرباکس ها تفاوت زیادی داشته باشد.

امکاناتی همچون آمپرسنج،دماسنج، تابلو برق و سوییچ شبکه سبب افزایش قیمت ماینر باکس می شود پس بهتر است برای خرید و صرف هزینه کمتر بر اساس نیاز اقدام نمود.

بالا بودن قیمت به تنهایی دلیل بر بهتر بودن دستگاه نیست.

آیا بالاتر بودن قیمت ماینرباکس دلیل بر بهتر بودن آن است؟

در صورتی که قصد خرید جعبه برای ماینرهای خود را داشته باشید با طیف وسیعی از جعبه ها روبرو می شوید که قیمت متفاوتی دارند اما تفاوت قیمت ماینرباکس ها به چه دلیل است؟

ظرفیت و امکانات

تنوع مدل های ماینر در مورد ماینرباکس ها نیز صادق است و انواع مختلفی از آنها وجود دارد. ظرفیت و امکانات باعث می شود قیمت ماینرباکس ها متفاوت باشد.

ماینرباکس های ارزان قیمت کوچک ظرفیت یک یا دو ماینر را دارند و امکانات زیادی ندارند این باکس ها بیشتر استفاده خانگی دارند اما می توان با پرداخت هزینه بیشتر امکانات بیشتری را نیز به دست آورد.

مدل های گران تر قادر هستند در یک طیف وسیع از دمای عملیاتی فعالیت نمایند.

دلیل گران بودن ماینر باکس ها

دلیل این امر داشتن تهویه قوی بوده که موجب می شود دستگاه آسیب نبیند.

این باکس ها قادرند دمای کارکرد دستگاه را حتی تا 30 درجه خنک تر نمایند که به طبع آن دور کارکرد فن و مصرف برق کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد ضمن خرابی ماینر نیز کمتر خواهد شد.

اما با افزایش قیمت ماینرباکس امکانات دیگری نیز به آن اضافه می شود به عنوان مثال در برخی مدل ها تابلو برق، سوییچ شبکه، سیم کشی کامل و همه امکانات مورد نیاز در داخل جعبه تعبیه شده است که علاوه بر راحتی نصب کاهش هزینه را در پی دارد.

اهمیت قیمت ماینرباکس

تا به اینجا با برخی امکانات ماینرباکس ها آشنا شدیم. با توجه به اطلاعات فوق می بایست در هنگام خرید علاوه بر در نظر گرفتن قیمت ماینرباکس امکانات آن را نیز بررسی کرد چرا که ممکن است این قابلیت ها برای ما قابل استفاده نباشند.

پیش از خرید به ارزیابی شرایط مختلف بپردازید به عنوان مثال در صورتی که برای 2 ماینر خود قصد خرید ماینر باکس دارید و ممکن است در آینده تعداد ماینر بیشتری اضافه کنید بهتر است ظرفیت بالاتری را انتخاب نمایید تا در آینده مجبور به خرید مجدد نشوید.

گاهی اوقات ممکن است خرید دو ماینرباکس از خرید یک ماینرباکس با ظرفیت بالاتر ارزان تر باشد اما باید بدانید هزینه نگهداری یک ماینرباکس به مراتب کمتر خواهد بود و در این شرایط نیز در نظر گرفتن قیمت ماینرباکس به تنهایی اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *