اموزشی

نقش سیستم عامل در بهبود استخراج بیت کوین

نقش سیستم عامل در بهبود استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین برخلاف آنچه که تصور می شود یک کار کاملا تخصصی می باشد. لازمه این کار داشتن دانش کافی در زمینه کار کرد دستگاه ها و استفاده از استخر های ماینینگ است.

همینطور نقش پر رنگ تجربه در بالا بردن بازدهی این کار یکی از موثرترین عوامل برای افزایش درآمد شماست.

بهبود سیستمی که روی دستگاه های خود دارید یکی از اساسی ترین کار ها برای بهبود وضعیت ماینینگ و بالا بردن درآمد شماست.

نقش سیستم عامل در بهبود استخراج بیت کوین

سیستم عامل مناسب را میتوان یکی از مهمترین موارد برای استخراج بیت کوین دانست. اینکه سیستم عامل شما بتواند تمام ظرفیت دستگاه شما را به کار گیرد تا عملیات ماینینگ را به خوبی انجام دهد یک امر لازم و ضروری است.

سیستم عامل های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها دستگاه های ماینر کار استخراج را انجام میدهند اما در میان آن ها دودسته سیستم عامل رقابتی شدیدی دارند. ویندوز 10 از مایکروسافت و سیستم عامل های لینوکسی مخصوص ماینینگ.

ویندوز 10 یکی از پر استفاده ترین سیستم عامل ها برای این کار است که بازدهی خوبی را به شما میدهد، اما توجه داشته باشید منابع مصرفی این سیستم عامل مانند سایر سیستم عامل های ویندوزی کمی بالا بوده و تشخیص مناسبی از سخت افزار ندارد، و یا حداقل در این زمینه پایین تر از سیستم عامل های لینوکسی است.

ما به شما توصیه می کنیم از سیستم عامل های لینوکسی قوی مناسب این کار مانند Hashr8، MMPOS  و یا Simplemining OS برای این کار استفاده کنید.

این سیستم عامل ها با یک Core سبک مخصوص عملیات ماینینگ طراحی شده و از تمام توان ماینر شما استفاده خواهند کرد.

قابلیت ها

همچنین قابلیت های مدیریتی خوبی برای بررسی استخر های مختلف و کار با انواع ارز های دیجیتال برای شما فراهم می کنند.

البته باید توجه داشته باشید تغییر در سیستم عامل ممکن است باعث شود تا شما به تجهیزات دیگری برای نگهداری و خنک کردن دستگاه ها نیاز پیدا کنید به عنوان مثال خرید ماینر باکس با کیفیت ممکن است به یک الزام برای شما تبدیل گردد. توجه داشته باشید قبل از هرکاری ظرفیت دستگاه های خود را بررسی کنید.

استخراج بیت کوین را می توان یکی از محبوب ترین و پر درآمد ترین روش های کسب درآمد از ارز های دیجیتال و رمزنگاری شده دانست.

نکاتی وجود دارد که میتوان با استفاده از آن ها این کار را بهبود بخشید. یکی از اساسی ترین این نکات استفاده از سیستم عامل های مناسب است. در ادامه به بررسی این سیستم عامل ها خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *