اموزشی

کاربرد های ماینر باکس در صنعت ارزهای دیجیتال

ماینر باکس با مشخصات و ویژگی هایی که دارد مزایای متعددی برای دستگاه ماینر دارد. باکس با قابلیت هایی همانند کاهش آلودگی صوتی و خنک کردن دستگاه ماینر موجب می شود دستگاه ماینر ساعت های طولانی کار کرده و راندمان افزایش یابد.

استفاده طولانی از دستگاه ماینر به افزایش درآمد و سود بیشتر برای استخراج کنندگان کمک می کند.

ماینر باکس

باکس ماینر با امکانات و ویژگی هایی که دارد محافظت کامل و همه جانبه از دستگاه ماینر شما دارد. دستگاه ماینر علاوه بر هزینه بالایی که دارد نیاز به مراقبت و محافظت دارد.

دستگاه پس از مدتی کارکرد دمایی بالایی تولید کرده و صدای آن بلند می شود. اغلب صدای تولید شده دستگاه ماینر متعلق به فن های آن است. ماینر باکس با پوشش همه جانبه دستگاه موجب کاهش صدا و خنک شدن آن می شود.

برخی کاربران بر اثر ناآگاهی اقدام به قرار دادن ماینر درون جعبه، یونولیت، آب سرد و یا پوشش دستگاه با پارچه و موکت می کنند.

این کارها اگر چه تا حدی صدای دستگاه را کاهش می دهد ولی آسیب های زیادی به دستگاه وارد می کند.

از طرفی برخی افراد دستگاه را در مقابل کولر آبی قرار می دهند که برای دستگاه ماینر زیان آور است.

کاربرد ماینر باکس

ماینر باکس تنها وسیله ای برای قرار دادن دستگاه ماینر در درون آن نیست. انواع باکس ماینر با ویژگی هایی همانند کاهش صدا و قابلیت خنک کنندگی طوری طراحی می شوند که تاثیر مطلوب بر روی عملکرد دستگاه داشته باشند.

استفاده از مواد عایق، پوشش سلولزی، مواد نسوز، مواد پلیمری جذب کننده صدا، دستگاه تهویه مطبوع و فن هوای مناسبی در درون باکس فراهم می سازد.

وقتی دستگاه ماینر را درون باکس ماینر قرار می دهید، قسمت عمده سر و صدای دستگاه توسط باکس جذب شده و به بیرون راه پیدا نمی کند.

از طرفی با تهویه مناسب هوای داخل ماینر باکس، دمای ماینر کاهش پیدا می کند.

باکس ماینر و کسب درآمد بیشتر

یکی از مشکلاتی که استخراج کنندگان رمز ارز ها مخصوصا ریگ ارز چیا با آن مواجه هستند صدای بلند ماینر و حرارت بالای آن است. صدای دستگاه باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنین و همسایگان مجاور در کاربران خانگی می شود.

همچنین حرارت دستگاه آزار دهنده است. کلیه موارد فوق در نهایت به کاهش عملکرد دستگاه منجر می شود.

ماینر باکس با رفع مشکلات فوق به کارکرد طولانی مدت و در نهایت کسب درآمد بیشتر کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *