دسته‌بندی نشده

چگونه ماینینگ ارز دیجیتال را انجام دهیم؟

چگونه ماینینگ ارز دیجیتال را انجام دهیم

چگونه ماینینگ ارز دیجیتال را انجام دهیم؟

ماینینگ یک تکنولوژی نوآورانه است. اگر واقعا بخواهید استخراج بیتکوین را امتحان کنید، میتوانید این کار را راهاندازی کنید. ولی بهتر است بدانید اینکار برای همه اشخاص سودآوری ندارد، زیرا بهتر است استخراج در فارمهای بزرگی که برق ارزان دارند، انجام گیرد.

برای استخراج آزمایشی مراحل زیر را میتوانید به کار برید:

  • کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری برای ذخیره توکن های خود تهیه کنید.
  • سخت افزار استخراج بیتکوین را تهیه نمایید. شما نمیتوانید بدون یک ماینر ASIC ماینینگ کنید. ماینرهای ASIC کامپیوترهای تخصصی هستند که فقط با هدف استخراج رمزارز ساخته شده اند.
  • با استفاده از ماینر باکس، ماینر خود را بدون صدا، با خرابی کمتر و خنک کنید. باکس خنک کننده قابل اطمینان و مقرون به صرفه است زیرا با صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش بی نظیر نرخ هش، کاهش کامل سر و صدا، جلوگیری از گرد و غبار و محافظت از آتش مناسب کار با ماینرهای بیشتری بوده و سود شما را بیشتر میکند.
  • استخراج بیت کوین را روی دسک تاپ خانگی یا لپ تاپ خود امتحان نکنید، زیرا در قبال استهلاک دستگاه و مصرف برق زیاد، در هر سال کمتر از یک سنت درآمد خواهید داشت.
  • پس از تهیه سخت افزار استخراج، یک استخر ماینینگ را انتخاب کنید. با پیوستن به یک استخر استخراج، میزان هش خود را با استخر به اشتراک میگذارید و در هش اشتراکی استخر، سهیم میشوید.
  • نرم افزار استخراج رمزارز دریافت کنید. کار نرم افزار این است که ماینر را به استخر استخراج وصل مینماید. کار دیگر نرم افزار نشان دادن میزان هش در استخر است.
  • در مورد پرداخت مالیات مربوط به این کار تحقیق نمایید.

آیا ماینینگ برای شما سودآور است؟

برای شروع کار بهتر است محاسباتی انجام دهید و ببینید که آیا استخراج رمزارز سودی خواهد داشت. میتوانید از طریق وبسایتها از ماشین حساب ماینینگ استفاده نمایید تا ایدهای درستی بگیرید.

البته این کار سخت است زیرا بسیاری از عوامل مرتبط با سودآوری استخراج، دائما در حال تغییر است. مثلا دو برابر شدن قیمت بیت کوین میتواند سود شما را دو برابر کند.

ولی همچنین میتواند ماینرها را بسیار رقابتیتر کند که سود شما در همان حد باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *