اموزشی, راهنمای خرید

باکس ها چه ویژگی های مهمی دارند ؟

باکس ها چه ویژگی های مهمی دارند

کاربرانی که می خواهند سیستم کنترل هوشمند بر روی باکس های خود داشته باشند می توانند انواع سیستم های کنترلی مانند سیستم کنترل حرارت، سیستم اطفاء حریق، دوربین و کنترل هوشمند را بر روی باکس نصب کنند.

ویژگی باکس ها

باکس ماینر جهت رفع مشکلات دستگاه ماینر برای کاربران ساخته می شود. مواردی مانند افزایش حرارت دستگاه، صدای حاصل از فن ها و نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه جزو مشکلاتی است که در دراز مدت صدمات زیادی به دستگاه ماینر وارد می کند.

ماینر باکس با تجهیزاتی مانند سیستم تهویه، عایق بندی صوتی و کاهش دمای داخل باکس تا حد زیادی این مشکلات را رفع می نماید.

کاربران خانگی که ناچار به استفاده از دستگاه ماینر در محل سکونت خود هستند، نیاز بیشتری به سایلنت باکس دارند. در ادامه به معرفی برخی امکانات ویژه و خاص انواع ماینر باکس عرضه شده در فروشگاه ماین باکس خواهیم پرداخت.

قابلیت های ویژه باکس ماینر

امکانات و تجهیزات ماینر باکس های فروشگاه ماین باکس شامل سیستم خنک کننده، جت فن، پوشش داخلی سلولزی، بدنه عایق پلیمری، پالت های صداگیر داخلی، سیستم روشنایی و کلید و پریز داخلی در تمام باکس های عرضه شده دیده می شود.

قیمتی که کاربران برای باکس پرداخت می کنند شامل این موارد خواهد بود. در برخی موارد کاربران خانگی که اهمیت بیشتری به دستگاه ماینر و حفاظت از آن می دهند، درخواست نصب امکانات خاص و ویژه در باکس دارند که سیستم هوشمند ماینر باکس نامیده می شود.

در ادامه به معرفی سیستم هوشمند سایلنت باکس می پردازیم.

معرفی سیستم هوشمند سایلنت باکس

سیستم هوشمند ماینر باکس شامل سیستم کنترل هوشمند، سیستم اطفاء حریق، سیستم کنترل حرارت اتوماتیک و دوربین کنترل می شود.

هر کدام از این تجهیزات دارای هزینه جداگانه نسبت به قیمت باکس ماینر است که توسط مشتری جداگانه پرداخت می شود.

با تجهیز ماینر باکس خود به این سیستم کنترل همه جانبه و کاملی بر روی دستگاه ماینر خود خواهید داشت. با نصب این تجهیزات عملکرد دستگاه ماینر شما بهبود یافته و می توانید به طور شبانه روزی به استخراج رمز ارز مشغول شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سیستم هوشمند سایلنت باکس به وب سایت رجوع کنید. خرید سایلنت باکس از طریق واتس آپ زیر : 09212019001

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *