اموزشی

ماینینگ خانگی با صدا خفه کن ماینر

ماينينگ

صداخفه کن ماینر در واقع باکس ماینر عایق بندی شده است که قابلیت کاهش نویز و صدای بلند دستگاه را دارد.

ماینر باکس با کاهش صدا، خنک کنندگی و امکانات دیگر محافظت کاملی از دستگاه ماینر دارد. برای خرید انواع باکس در ظرفیت های مختلف و کیفیت عالی با شرکت ماین باکس تماس بگیرید.

صدا خفه کن ماینر

صداگیر ماینر برای کاربران ماینینگ یک ضرورت بشمار می رود. استخراج بیت کوین و رمز ارزهای دیجیتال را می توان به صورت شبانه روزی انجام داد.

با توجه به قابلیت انجام این کار در محیط خانه، بیش از نیمی از کاربران را کاربران خانگی تشکیل می دهند. برای این کار نیاز به اینترنت پر سرعت، کامپیوتر و ماینر دارید.

به همین سادگی و با روشن کردن دستگاه می توانید کار استخراج را شروع کنید. یکی از مشکلات ماینینگ صدای بلند دستگاه ماینر است که مزاحمت زیادی برای ساکنین به وجود می آورد.

در شب هنگام و زمانی که آرامش برقرار است این مشکل بزرگتر خواهد بود، تا جائیکه منجر به بی خوابی و مشکلات ناشی از آن می شود.

سایلنت باکس یا ماینر باکس صداگیر تا حد زیادی این مشکل را برطرف می نماید. بدین ترتیب می توانید بدون مشکل به استخراج ارز دیجیتال بپردازید.

ویژگی های باکس صداگیر ماینر

در ساخت باکس ماینر سایلنت از عایق بندی صوتی استفاده می شود. ورقه های پی وی سی یکی از متریال های مناسب برای استفاده در دیواره باکس ماینر است.

از طرفی دیواره داخلی سلولزی و متشکل از عایق های صوتی ضخیم مانع از انتشار سر و صدای دستگاه به بیرون می شود.

یکی از موارد مهم در ساخت باکس ماینر تعبیه جت فن، هواکش و تهویه مناسب از طریق لوله های ورودی و خروجی است.

جریان هوا موجب کاهش دما، کاهش رطوبت و بهبود عملکرد دستگاه می شود. همچنین جهت نصب آسان دستگاه ماینر از سیستم سیم کشی کامل، کلید و پریز، برق سه فاز و کنترل از راه دور در جعبه استفاده می شود.

فروش انواع باکس ماینر صداگیر

فروشگاه اینترنتی ماین باکس با تولید انواع ماینر باکس در ظرفیت های مختلف، کیفیت مناسب، قابلیت کاهش صدا تا ۸۵ درصد، خنک کنندگی، کنترل از راه دور و بسیاری امکانات دیگر یکی از برترین فروشندگان باکس ماینر محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *