اموزشی

راهنمای خرید ماینر باکس

راهنمای خرید ماینر باکس

به ارزی که با استفاده از پروتکل های مختلف رمزگذاری تولید می شود ارز دیجیتال گویند و در رقابت با ارز های فیزیکی مانند سکه هستند اما با وجود برخی مشکلات این ارزهای در بسیاری از کشورها هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده به همین دلیل باید تلاش شود که در آینده ای نه چندان دور بتوان از این ارزها درست همانند ارزهای معمول استفاده کرد.

راهنمای خرید ماینر باکس در ایران

شاید بسیاری از ما ارز های دیجیتال را با بیت کوین شناخته ایم این ارز که توسط فردی ناشناس خلق شده معروف ترین ارز دیجیتال می باشد که در واقع بیت کوین بر روی مسیر و قیمت ارز های مختلف تاثیر زیادی دارد و بیشتر ارز ها با استفاده از بیت کوین قیمت گذاری می شوند و از ارز های معروف در بازار که طرفداران بسیاری دارند می توان به اتریوم، مونرو، لایت کوین و … اشاره کرد.

بعد از تولید اولین ارز دیجیتال زمان زیادی نگذشت که تولید انواع ارز های دیجیتال آغاز شد تقریبا تمام ارز ها با هدف انجام بدون کلاهبرداری و تقلب تراکنش ها و معاملات تولید می شوند و مانند ارز های معمول بین انجام تراکنش ها و معاملات واسطه ای وجود ندارد.

چگونگی کار با ارز دیجیتال

ارز های دیجیتال زمانی روی کار آمد که افراد بر روی پروژه انواع مختلف پول دیجیتالی کار می کردند ولی چون این پروژه بر روی سیستمی به صورت متمرکز کار می کرد امکان تولید ارز بر روی بستر دیجیتال ممکن نبود.

در همین هنگام به صورت تصادفی ارز های دیجیتال که بر روی بستری غیر متمرکز امکان کار دارند تولید شد شبکه بلوک چینی که تمام تراکنشات ارزهای دیجیتال بر روی آن انجام می گیرد زیر نظر تمام اعضای گروهی است که در شبکه بلاک چین حضور دارند.

یعنی تمام تراکنشات می تواند توسط تمام اعضا مشاهده شود و حتما باید تایید تمام اعضا برای انجام تراکنشات کسب شود که این ویژگی باعث شده هیچ گونه دستکاری در انجام تراکنشات انجام نگیرد.

چگونگی تولید ارز دیجیتال

کارشناسان برای اینکه بتوانند ارز بدست آورند باید بلوک هایی را تولید کنند و آن را به بلوک های دیگر در شبکه بلاک چین اضافه نمایند و اتصال بلوک ها درون شبکه بلاک چین توسط مکانیزمی به نام هش صورت می گیرد.

همچنین در ابتدا برای استخراج ارز دیجیتال نیاز به دستگاه ماینر می باشد البته این کار با رایانه های پیشرفته نیز امکان پذیر می باشد اما برای استخراج ارز هایی مانند بیت کوین دستگاه های ماینر بهتر عمل می کنند.

از مشکلات دستگاه ماینر می تواند به صدای زیاد آن اشاره کرد که با خرید سایلنت باکس این مشکل بر طرف می گردد اما مشکل بزرگتر استخراج ارزهای دیجیتال برق مصرف شده برای اینکار می باشد حتی دولت های مختلف نیز اعلام کرده اند که هزینه تولید برق مصرفی برای ارزهای دیجیتال بسیار بالا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *