راهنمای خرید

خرید سایلنت باکس در ظرفیت‌های مختلف

خرید سایلنت باکس

با سایلنت باکس به راحتی کار استخراج ارز دیجیتال را انجام دهید!

آیا می‌دانستید با وجود سایلنت باکس، قادر خواهید بود تا کار استخراج ارز دیجیتال را راحت تر انجام دهید؟

در واقع، با خرید ماینر قادر خواهید بود تا کسب درآمد دلاری داشته باشید و در کمترین زمان ممکن، ارز دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم را جمع آوری کنید. با وجود ماینر باکس خانگی، می‌توانید ماینرهای خود را بهتر مدیریت کنید.

ماینر باکس‌هایی که در فروشگاه ماین باکس وجود دارد، برای تمامی ماینرها مناسب است.

شما قادر خواهید بود تا با استفاده از تلفن همراه خود، اقدام به مدیریت ماینر باکس خانگی کنید و دمای ماینرها را کنترل کنید.

برای نصب ماینر باکس خانگی به چه میزان فضا نیاز است؟

از ویژگی‌های برتر استفاده از سایلنت باکس‌های شرکت ماین باکس، این است که این دستگاه فضای زیادی را نمی‌گیرد و در عین حال، بسیار کاربردی است و می‌تواند در کارهای مختلف، به شما کمک کند.

شما با استفاده از ماینر باکس خانگی، قادر خواهید بود تا دما را تا منفی 80 درجه خنک نگه دارید و از طرف دیگر، شما قادر خواهید بود تا با ماینر باکس خانگی، صدای ماینر را تا 90 درصد کاهش دهید.

این یعنی که شما دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با صدای زیاد ماینر ندارید! کار سایلنت باکس این است که صدای ماینر را تا حد ممکن کاهش دهد و از طرفی دیگر، یک سیستم سرمایشی کامل را برای ماینر به وجود آورد.

ظرفیت سایلنت باکس چقدر است؟

در فروشگاه ماین باکس، سایلنت باکس با ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید در فروشگاه آنلاین ماین باکس، اقدام به خرید ماینر باکس خانگی از 2 ظرفیته تا 28 ظرفیته کنید.

ماینر باکس‌های موجود در فروشگاه ماین باکس، همگی با تخفیف ویژه قرار گرفته اند و این یک فرصت عالی برای شما است تا بتوانید برای ماینرهای خود، سایلنت باکس مناسب را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *