اموزشی

خرید باکس ماینینگ با کیفیت و قیمت مناسب

خرید باکس ماینینگ با کیفیت و قیمت مناسب

خرید باکس ماینینگ با امکانات و ویژگی های پیشرفته، کیفیت مواد مطلوب و قیمت مناسب را از سایت ماین باکس تجربه کنید.

ماین باکس انواع باکس ماینر دو تا بیست و هشت ظرفیته را با کیفیت مناسب عرضه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش ماین باکس تماس بگیرید.

خرید باکس ماینینگ

ماینر باکس تنها یک جعبه برای نگهداری دستگاه ماینر نیست. باکس ماینرهای موجود در بازار بسته به امکانات و ویژگی هایی که دارند از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردارند.

یکی از مشکلات ماینینگ که البته بزرگترین مشکل آن نیز محسوب می شود سر و صدای دستگاه است. این آلودگی صوتی پس از مدتی کار کردن دستگاه با دمای بالا همراه می شود.

این موضوع برای افرادی که اقدام به ماینینگ و استخراج ارز می کنند آزار دهنده است. رمز ارزها در پلتفرم جهانی استخراج و معامله می شوند.

بدین ترتیب در هر ساعتی از شبانه روز عده ای در هر گوشه ای از جهان مشغول ماینینگ هستند. خرید ماینر باکس شما را از سر و صدای زیاد دستگاه به ویژه در شب هنگام آسوده می کند.

ضرورت خرید ماینر باکس

برخی افراد انواع روش های متفرقه برای کاهش صدا و دمای دستگاه بکار می برند. برخی افراد ماینر را درون جعبه، یونولیت و یا کارتن های پارچه پیچ شده می گذارند.

برخی آن را جلوی پنکه و کولر آبی قرار داده و یا آن را درون کمد قرار می دهند. تمام این روش ها اگر چه ممکن است تا حد کمی از میزان صدای دستگاه بکاهد، ولی واقعیت این است که آسیب زیادی به دستگاه وارد می کند.

عدم تهویه مناسب، رطوبت زیاد و قطرات بخار آب روی دستگاه و نفوذ گرد و غبار به مرور دستگاه شما را خراب می کند.

باکس ماینر با امکانات پیشرفته و مدرن همانند سیم کشی داخلی، تهویه مطبوع، عایق بندی صوتی، سنسور دما و رطوبت، هواکش، قطع و وصل کن آب ورودی و بسیاری امکانات دیگر محافظت کاملی از دستگاه بعمل می آورد.

خرید اینترنتی انواع باکس ماینر

انواع باکس های دو ظرفیته تا بیست و هشت ظرفیته با جنس بدنه تمام پی وی سی، پوشش دیواره سلولزی، تهویه مطبوع، خنک کنندگی مناسب، مصرف برق پایین و عایق بندی صوتی و کاهش صدا تا ۸۰ درصد را می توانید از ماین باکس به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *