راهنمای خرید, ماینر

معرفی بهترین ماینرهای بازار برای استخراج بیت کوین

معرفی بهترین ماینرهای بازار برای استخراج بیت کوین

معرفی بهترین ماینرهای بازار برای استخراج بیت کوین

این روزها با گسترش دنیای ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت کوین خیلی از افراد به سرمایه گذاری وکسب درآمد از این بازار روی آورده‌اند.

همزمان با توسعه بازار رمزارزها تنوع دستگاه ماینر نیز خیلی افزایش یافته است. به طوری که انتخاب بهترین ماینر برای استخراج بیت کوین به یکی از دغدغه‌های کاربران این بازار تبدیل شده است.

همانطور که‌ می‌دانید یکی از ترفندهای به دست آوردن بیت کوین استخراج یا همان ماین کردن است. بنابراین اگر شما نیز به فکر خرید بهترین ماینرهای بیت کوین هستید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

برترین ماینرهای استخراج بیت کوین

تنوع دستگاه‌های ماینر موجود در بازار خیلی بالا است و هر یک خصوصیات و مزایای مختلفی دارند که باید به آن‌ها توجه نمود تا بتوان بهترین دستگاه را خریداری نمود. از بهترین ماینرهای بیت کوین‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ماینر انت ماینر Antminer S19 Pro

این دستگاه یکی از قدرتمندترین ماینرهای بیت کوین است که توسط کمپانی Bitmain تولید و به بازار عرضه‌ می‌شود. ماینر انت ماینر از توان پردازشی بالایی برخوردار است و این دستگاه به طور ویژه جهت استخراج بیت کوین طراحی شده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه‌ می‌توان به برخورداری از تراشه‌های ASIC قدرتمند، سرعت پردازش بالا و کارایی بهتر نسبت به دیگر ماینرها اشاره نمود.

این مدل دستگاه ماینر دارای ظرفیت بالایی است و با توجه به ابعاد کوچکی که دارد به راحتی‌ می‌توان آن را در فضاهای کوچک به راحتی آن را نصب نمود.

از دیگر مزیت‌های این دستگاه‌ می‌توان مقاومت بالا در مقابل گرد وغبار، امکانات خنک کننده، صدای پایین و مصرف بهینه برق اشاره نمود. اما با وجود تمامی این ویژگی‌ها ماینر انت ماینر نیز همانند سایر ماینرها دارای هزینه زیادی است.

ماینر واتس ماینر ++Whatsminer M30S

از دیگر دستگاه‌های استخراج بیت کوین پرفروش‌ می‌توان به ماینر واتس ماینر اشاره نمود که توسط شرکت MicroBT تولید شده است. این کمپانی از برترین‌ها در زمینه تولید تجهیزات استخراج ارز دیجیتال است.

دستگاه واتس ماینر با برخورداری از نرخ هش 112 تراهش در ثانیه و مصرف انرژی 3472 وات از جمله قدرتمند‌ترین ماینرهای استخراج بیت کوین محسوب‌ می‌شود که بسیار کم مصرف است.

ازاین‌رو با خرید آن‌ می‌توانید به میزان قابل توجهی در هزینه‌های مصرف برق صرفه جویی نمایید.

ماینر انت ماینر Bitmain Antminer S19

ماینر انت ماینر S19 یکی از بهترین ماینرهای بیت کوین است که همانند مدل PRO آن توسط شرکت بزرگ و معروف Bitmain طراحی و تولید شده است.

این دستگاه از کارآمدترین و پرقدرت‌ترین دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال محسوب‌ می‌شود و دارای نرخ هش 110 تراهش در ثانیه و مصرف برق 3250 وات است.

به عبارتی‌ می‌توان گفت ماینر S19 از حرفه‌ای ترین ماینرهای موجود در بازار است که معمولا برای عملیات استخراج رمزارزها در مقیاس گسترده و وسیع استفاده‌ می‌کنند.

ماینر واتس ماینر +Whatsminer M30S

یکی دیگر از بهترین ماینرهای موجود در بازار توسط شرکت MicroBT طراحی و تولید شده است و این محصول با نام ماینر واتس ماینر M30S+ در بازار موجود است.

از ویژگی‌های این دستگاه‌ می‌توان به نرخ هش ۱۰۰ تراهش در ثانیه و مصرف انرژی 3500 وات اشاره نمود که موجب شده به کم مصرف‌ترین ماینرها با کارایی بالا تبدیل شود.

با توجه به ویژگی‌های این دستگاه معمولا از آن برای استخراج بیت کوین در مقیاس بزرگ استفاده‌ می‌کنند.

ماینر انت ماینر +Bitmain Antminer S17

یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین در بازار ماینر انت ماینر S17+ است که به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی شده است.

این ماینر دارای نرخ هش ۷۳ تراهش در ثانیه است و با مصرف انرژی ۲۸۸۰ وات از قدرتمند‌ترین استخراج کننده‌های رمز ارز محسوب‌ می‌شود. ازاین‌رو بیشتر در فرآیند استخراج در مقیاس بزرگ از آن استفاده‌ می‌کنند و قیمت بالایی دارد.

چگونه یک ماینر مناسب برای کسب سود بیشتر انتخاب کنیم؟

اکنون که با بهترین ماینرهای بیت کوین آشنا شدید لازم است که اشاره کنیم میزان سودآوری و بازگشت سرمایه یک دستگاه ماینر به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

قدرت دستگاه ( هش ریت/ نرخ هش)

هرچقدر قدرت پردازش دستگاه جهت تولید هش بیشتر باشد‌ می‌توان بیت کوین‌های زیادتری را استخراج نمود.

میزان مصرف برق دستگاه

مقدار برق مصرفی دستگاه‌های استخراج بر اساس وات محاسبه‌ می‌شود و هر چقدر که این مقدار بیشتر باشد، ماینر باید هزینه بیشتری برای برق بپردازد.

قیمت دستگاه

یکی دیگر از مواردی که در میزان سودآوری و برگشت سرمایه موثر است  قیمت ماینر و مقدار پولی است که برای خرید دستگاه ماینر‌ می‌پردازید.

هر چقدر این مبلغ بیشتر باشد باید مدت زمان بیشتری فعالیت داشته باشید تا بتوانید خود را برگردانید و میزان آن را افزایش دهید.

علاوه بر موارد ذکر شده قیمت بیت کوین، سختی شبکه بیت کوین و تعرفه برق نیز در بازگشت سرمایه فرد موثر هستند.

قیمت دستگاه‌های ماینر

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید دستگاه ماینر به آن توجه‌ می‌شود قیمت دستگاه ماینر است.

قیمت ماینرها به عوامل مختلفی بستگی دارد و هرچقدر این دستگاه‌ها در بازه زمانی کوتاه‌تری بتوانند سرمایه اولیه را بازگردانند از برتری و محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

به طور کلی قیمت دستگاه‌های ماینر استخراج ارز دیجیتال بر اساس فاکتورهای زیر تعیین‌ می‌شود.

  • ابعاد و وزن دستگاه
  • شرکت تولید کننده دستگاه
  • مقدار برق مصرفی دستگاه ماینر در ایران
  • توانایی پردازش ماینر یا نرخ هش ریت

بنابراین همانطور که مشاهده‌ می‌کنید ماینرها دارای قیمت ثابتی نیستند و برای اطلاع از قیمت دقیق آن‌ها به لیست قیمت ماینر در فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر عرضه کننده تجهیزات استخراج ارز دیجیتال مراجعه کنید.

سخن پایانی

همانطورکه اشاره شد یکی از روش‌های کسب بیت کوین استخراج آن است و برای این منظور به دستگاه‌های ماینر نیاز است.

برای دریافت سود از استخراج رمز ارز باید از بهترین ماینرهای بیت کوین استفاده شود. این دستگاه‌ها تنوع بالایی دارند و توسط شرکت‌های بزرگی در دنیا تولید‌ می‌شوند.

اما با خرید یک دستگاه ماینر مناسب‌ می‌توان در مدت زمان کوتاه تری سرمایه اولیه را دریافت نمود و به سوددهی رسید.

برای خرید ماینر‌ می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبر و حرفه‌ای در این زمینه مانند مجموعه ماین باکس مراجعه کنید و ماینرهای اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *