اموزشی

استخراج ارز دیجیتال با کمک ماینر باکس خانگی

استخراج ارز دیجیتال با کمک ماینر باکس خانگی

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

مقاومت بیت کوین بر روی قیمت 40 الی 50 هزار دلار ستودنی است. در واقع، شما با خرید ماینر قوی، قادر خواهید بود تا روزانه بیش از 100 الی 300 دلار درآمد داشته باشید.

اگر می‌خواهید تا کارایی ماینر شما افزایش پیدا کند، باید برای ماینر خود، اقدام به تهیه ماینر باکس خانگی کنید.

زمانی که ماینر در ماینر باکس قرار بگیرد، سرعت عملکرد آن افزایش پیدا خواهد کرد و از حداکثر مقدار هش برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌کند.

ماینر باکس خانگی یا ساخت مزرعه ماینینگ !؟

خیلی از افراد، نمی‌دانند که چگونه باید مزرعه ماینینگ را راه اندازی کنند، یا بهتر است بگوییم که بسیاری از افراد، توانایی مالی این را ندارند که صد ماینر را خریداری کنند و صرفا سرمایه برای دو الی سه ماینر دارند.

برای این کار، پیشنهاد می‌شود تا از سایلنت باکس و یا همان ماینر باکس خانگی استفاده کنید. در واقع، شما می‌توانید با استفاده از ماینر باکس پیشرفته، اقدام به استخراج ارز دیجیتال در خانه خود کنید.

صدای تولیدی از ماینر پس از استفاده از سایلنت باکس، بسیار کم است و صرفا در فاصله یک متری، قابل شنیدن است.

از این جهت، بسیاری از افراد که در منزل ماین می‌کنند، باید از ماینر باکس خانگی استفاده کنند.

خرید بهترین ماینر باکس خانگی در ایران

یکی از مزایای اصلی استفاده از ماینر باکس خانگی این است که دیگر هیچ صدایی از ماینر خارج نخواهد شد و علاوه بر آن نیز، بر روی ماینر باکس‌ها، فن‌هایی قرار داده می‌شود.

همین باعث می‌شود تا کارایی ماینر نسبت به قبل بهتر شود و بتواند کسب درآمد بیشتری برای شما داده باشد.

در صورت تمایل به خرید انواع سایلنت باکس و ماینر باکس خانگی، کافی است تا به فروشگاه ماین باکس مراجعه کرده و طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

ایران صنعت عاملیت بررسی و فروش قطعات الکترونیکی شامل الکترو موتور، پمپ آب خانگی، اتوماتیک پمپ، کف کش با 8 سال سابقه در واردات و پخش در کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *