دسته‌بندی نشده

آینده ارز های دیجیتال چگونه است ؟

آینده ارز های دیجیتال

اگر از ماینر کننده های قدر بازار هستید یا حتی تازه شروع به این کار کرده اید باید اطلاعاتی درمورد ارز های دیجیتال در آینده داشته باشید.

مهم ترین آن افزایش فوق العاده قیمت آن ها و استفاده هر چه بیشتر از این ارز های مجازی رمز نگاری شده میباشد.

اما ما در این مطلب قصد داریم در مورد آینده ارز های دیجیتال مخصوصا در ایران صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

ابتدای کار

بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دش، بیت کوین‌کش و… نام شبکه‌های غیرمتمرکز پرداخت همتا به همتایی هستند که یک راه برای انجام تراکنش‌های مستقل برای افراد در سراسر دنیا ایجاد کرده‌ و با نام رمزارز (کریپتوکارنسی) شناخته می‌شوند.

قیمت اولیه هر بیت کوین در ابتدای کارش در سال 2010 فقط 0.01 دلار بود و 16 دسامبر سال 2017 میلادی به اوج خودش رسیده و با قیمت تقریبی 19 هزار دلار معامله شد. پس از آن بیت کوین نزولی شدیدی داشت و بعد از آن دوباره بخشی از افت خود را جبران کرد.

نکته مهم دیگر

استفاده از بیت‌کوین به‌طور فزاینده‌ای افزایش می‌یابد. علت این استفاده، ویژگی‌ها بسیار خوب بیت‌کوین برای تبدیل شدن به یک دارایی با ارزش است.

از میان این ویژگی‌ها می‌توان به انتقال آسان، عدم مصادره توسط دولت‌ها و امنیت اشاره کرد. شاید در سال‌های آتی بیت‌کوین به‌عنوان طلای دوم شناخته شود!

چشم اندازه بیت کوین در آینده

چشم انداز آینده بیت کوین موضوع صحبت های بسیار زیادی است. اگرچه رسانه های اقتصادی در اختیار مبلغان و خوش بینان کریپتو است، اما کنث روگوف (kenneth rogoff) استاد سیاست های اقتصاد و عمومی دانشگاه هاروارد می‌گوید:

وی بر این باور است که نوسانات این کلاس دارایی دلیلی برای ایجاد ترس نمی‌باشد.

وی خوش بینی خود را پنهان کرده و می‌گوید نگرش مبلغان کریپتو نسبت به بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال دیوانه وار است و احتمال اینکه قیمت بیت کوین به ۱۰۰ دلار برسد بیشتر از آن است که به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

مشکلات ارز ها در آینده

در حال حاضر، یکی دیگر از مشکلاتی که ارزهای دیجیتال با آن روبرو هستند، راحت نبودن تبدیل آنها به پول های رایج است.

در واقع بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هنوز به عنوان راهی برای تبادل پول میان جامعه و صنایع جا نیفتاده‌اند؛ برای مثال شما نمی‌توانید با پرداخت مقداری بیت کوین از سر کوچه برای صبحانه تخم مرغ خریداری کنید!

مشکلات تکنیکی و فنی به علاوه نبود نظارت‌های خاص، تبدیلات ارزهای دیجیتال به ارزهای معمولی را کمی سخت کرده است و مردم نیز هنوز آن قدر به این فناوری جدید اعتماد و اعتقاد ندارند.

سود بیشتر !

اگر یک ماین کننده هستید پیشنهاد میکنیم برای سود بیشتر از ماینر باکس یا همان جعبه ماینر که کار خنک سازی و صدا گیری ماینر را دارد استفاده کنید.

کار این باکس ها کاهش صدا تا 60 درصد و کاهش مصرف برق و همچنین خنک سازی ماینر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *