راهنمای خرید

مقایسه قیمت باکس سایلنت در ایران

مقایسه قیمت باکس سایلنت در ایران

مقایسه قیمت ها

سایلنت باکس را در مکانهای سرپوشیده که تهویه مناسب دارند نگهداری کنید. باکس ماینر دارای سیم کشی داخلی است و جت فن های آن اغلب در بالای باکس قرار دارند.

در نظر داشته باشید که ماینر باکس در زیر نور آفتاب و در فضای آزاد بدون سقف قرار نگیرد. محیط های سرپوشیده که تهویه مناسبی دارند، برای قرار دادن باکس مناسب است.

جنس بدنه باکس از مواد پلیمری مرغوب است که در برابر حرارت و رطوبت عایق است، با این حال توصیه می شود باکس ماینر خود را در محیط خشک و عاری از رطوبت قرار دهید.

داشتن تهویه مناسب برای خروج هوای جت فن ضروری است. فن های باکس قابلیت کار کردن در تمام ساعات شبانه روز را دارند، لذا امکان خروج هوای داخل باکس و گرمای ایجاد شده به خوبی میسر است.

می توانید باکس را در نزدیکی درب خروجی و پا پنجره برای هدایت هوای تخلیه شده از درون ماینر باکس قرار دهید.

بهترین قیمت ماینر باکس

قیمت ماینر باکس بنا به ظرفیت و ابعاد باکس و تجهیزات و امکانات آن متفاوت است. فروشگاه ماین باکس انواع باکس ماینر با کیفیت مرغوب را به فروش می رساند.

به دلیل این که کلیه مراحل طراحی، تولید و عرضه باکس توسط شرکت ماینر باکس صورت می گیرد، قیمت های عرضه شده نسبت به بازار مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت باکس دو ظرفیته در فروشگاه ماین باکس مبلغ هشت میلیون و دویست هزار تومان تعیین شده است.

کلیه باکس های مجهز به سیستم خنک کننده سلولزی، جت فن، عایق بندی بدنه و لوله هواکش بوده و صرفه جویی در مصرف انرژی را به همراه دارند.

شما می توانید باکس های ۱۴ تا ۲۸ ظرفیته را با محدوده قیمت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان سفارش دهید. برای اطلاع از قیمت انواع ماینر باکس به سایت ماین باکس رجوع کنید.

مرکز فروش انواع سایلنت باکس

فروشگاه ماین باکس بزرگترین مرکز فروش انواع ماینر باکس در ایران است. شما می توانید انواع باکس ماینر با قیمت های مناسب و بهترین کیفیت را به صورت غیر حضوری از ماین باکس خریداری کنید.

نور آفتاب و قرار گرفتن در محیط مرطوب می تواند بر عملکرد باکس تاثیر منفی داشته باشد. بهترین قیمت انواع سایلنت باکس را از فروشگاه ماین باکس دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *