اموزشی

ماینر باکس خانگی چیست ؟

ماینر باکس خانگی چیست

باکس ماینر خانگی وسیله ای برای محافظت، کاهش سر و صدا و دمای دستگاه ماینر است. باکس ماینر در ظرفیت های مختلف تولید و عرضه می شود.

شرکت ماین باکس با چندین سال سابقه تولید و عرضه انواع باکس های ماینر خانگی و صنعتی با کیفیت فوق العاده، خدمات حرفه ای را به شما عرضه می نماید.

باکس ماینر خانگی

ارزهای دیجیتال یا رمز ارزها جزو پول های الکترونیکی هستند که به صورت دیجیتال خرید و فروش می شوند.

بستر فعالیت این ارزها از طریق پلتفرم های دیجیتال بین المللی است که در هر لحظه هزاران کاربر در سراسر کشورهای جهان در آن به خرید و فروش مشغول هستند.

اصطلاح ماینینگ کردن یا استخراج ارزهای دیجیتال توسط کامپیوتر و دستگاه ماینر صورت می گیرد.

مشکل اساسی که ماینینگ کردن دارد مصرف برق بالا، نرخ هش و قیمت بیت کوین است که باید سنجیده شود.

با این حال علاوه بر هزینه های فوق، سر و صدای دستگاه و گرمای بالای آن از دیگر مواردی است که باید در نظر گرفته شود.این موضوع به خصوص در مورد دستگاه های ماینر خانگی اهمیت بیشتری دارد.

فروش انواع ماینر باکس خانگی

ماینینگ کردن در سال های اخیر تبدیل به فعالیت سود آوری شده است. کاربران خانگی زیادی در سراسر دنیا اقدام به استخراج ارز دیجیتال در خانه و منزل می کنند و از این راه به سودهای سرشاری دست پیدا می کنند. نکته مهم در ماینینگ خانگی سر و صدای دستگاه و حرارت بالای آن است.

صدای زیاد دستگاه ماینر که با بالا رفتن حرارت دستگاه و کارکرد طولانی مدت بیشتر می شود موجب آلودگی صوتی شده و مزاحمت زیادی برای ساکنین فراهم می آورد.

از طرفی همسایه ها و خانه های افراد از این موضوع شکایت خواهند داشت. این موضوع در شب هنگام و مواقعی که سکوت برقرار است بیشتر خودنمایی می کند.

ماینر باکس های خانگی به عنوان راه حلی مناسب برای رفع سر و صدا و کاهش حرارت دستگاه ماینر بکار می رود.

ویژگی ماینر باکس شرکت ماین باکس

شرکت ماین باکس با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت ماینر باکس خانگی، انواع ماینر باکس را تولید و عرضه می نماید.

انواع باکس های ۲ ظرفیته، ۴ ظرفیته، ۶ ظرفیته، ۸ ظرفیته، ۱۰ ظرفیته و ۱۴ تا ۲۸ ظرفیته را با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب از شرکت ماین باکس تهیه نمائید.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *