اموزشی

بیت کوین، چالش های پیش رو

آینده بیت کوین

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که تنها پس از مدت کمی از ظهور خود توانست جای خود را در بین ارز ها و اعتبارات موجود پیدا کند و یک جایگاه محکم را برای خود تثبیت کند که به این سادگی ها متزلزل نشود.

ارز ها و اعتبارات الکترونیکی زیادی سعی کرده اند تا به این جایگاه دست پیدا کنند اما ارزش آن ها سقوط کرده و از گردونه خشن این رقابت ها حذف شده اند.

اما بیت کوین ثابت قدم و استوار همچنان در جای خود باقی مانده و در حال پیشرفت است.

بیت کوین، چالش های پیش رو

بیت کوین یک رشته کد رمز نگاری شده و غیر قابل ردیابی است که معاملات آن به صورت کاملا امن انجام می پذیرد و قابل پیگیری نیست.

معرفی این ارز دیجیتال از سال 2008 توسط فرد یا افرادی با نام مستعار Satoshi Nakamoto  شروع شده و ادامه یافت. در ابتدا مخالفت هایی از طرف دولت ها با این پول صورت گرفت اما نتوانستند جلوی گسترش این ارز جدید را بگیرند. بیت کوین در ابتدا پول مخصوص هکر ها نامیده میشد.

خیلی از باج افزار ها و تعاملات غیر قانونی سطح دارک وب با این پول به راحتی انجام می گرفت.

اما کمی بعد این پول جای خود را در بین ارز های دیگر پیدا کرده و افراد عادی و با هدف های سالم و قانونی وارد معاملات و استخراج این ارز شدند.

در صورتی که از طرفداران این ارز دیجیتال باشید و بخواهید وارد تجارت پرسود کسب و کار ارز های دیجیتال شوید، به طور کلی دو راه در مقابل شماست:

خرید و فروش بیت کوین:

در این روش شما باید با بازار آشنایی داشته و همینطور ریسک افت قیمت، تغییر قیمت سایر ارز ها و همچنین تغییر در بازار های هانی را بپذیرید.

با اوضاع فعلی و رکود ایجاد شده در صنعت به علت بیماری کرونا، سرمایه گذاری در این کار، کاری پرخطر و با ریسک بالایی به نظر می رسد.

استخراج بیت کوین:

روش دوم و اصلی استخراج بیت کوین است. روشی امن برای درآمد زایی از این ارز دیجیتال، که در آن شما با تولید بیت کوین درامد کسب می کنید نه فقط با بالا و پایین رفتن آن، در این روش شما ملزم به تهیه تجهیزات و امکانات مختلفی مانند دستگاه های ماینر، ماینر باکس، سیستم خنک کننده، نرم افزار مناسب برای ماینر ها و تامین انرژی بالا برای این دستگاه ها هستید.

همچنین نگهداری و توجهات ویژه به تجهیزات امری ضروری برای شما می باشد.

در هر دو روش گفته شده سختی ها و مشکلاتی وجود دارد اما این که شما از روش تولید کننده بودن و یا روش دلال بودن برای این کار استفاده کنید کاملا بستگی به انگیزه و حوصله شما دارد.

خلاصه

یکی از معروف ترین و پربازده ترین درآمد های متنوعی که از طریق اینترنت و تکنولوژی امروزه توانسته است جای خود را در بین مردم پیدا کند، بیت کوین می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *